bersama mereka

hari kemerdekaan bagi student Diploma Office Management . haha. tu yang aku dengan akma tunggu2 setelah budak AD seminggu start cuti semester. Aisyah tak habis2 menganjing kami pasal exam lambat habis. akhirnya habis dan berjaya jugak. berakhir lah kami dalam semester 3. semester yang perit lagi menyakitkan. ah malas cerita pasal apa yang sakit tu. sekarang nak cerita apa yang kami dah plan. gambar tak banyak pn sbb malas gila nak ambik2 gambar sbb masing2 sibuk nak bagi kaki sakit so berjalan je kerjanya kan. biasalah tu. perempuan mmg kaki jalan nak pulak orang yang bernama Julia. mmg kuat gila berjalan mcm orang gila. haha.

ini lah kami. masa dekat rumah akma. mak dye buat nasi ayam. sedap gila oh. makan sampai 2 kali tambah. aku pulak mmg jenis muka tak berapa nak malu kan. jarang lah jadi hipokrit ni. konon nya kan. haha. comel kan kawan2 aku. semua pandai senyum nmpak gigi. eceh2. masing2 tengah bahagia kan ? aku bahagia bile dapat tengok korang bahagia tahu tak ? hahaha. 

satu hari bersama mereka. mereka layan kerenah aku yang nak cari baju lah apa lah semua. tapi satu hajat tak kesampaian. nak pergi fun fair bodoh yang dekat nilai tu sbb nya hujan . tak boleh lah kita nk lawan takdir kan. dah hujan nak buat mcm mne kan . sedih2. lepas tu ecah nak belanja makan dekat mamak. buat pertama kali nya ecah baik gila. sayang kau ketat2. masa belanja baru sayanglah. eh eh takde lah. hari2 sayang walaupun perangai kau agakk em em. hahahah. 

akma pn aku tengok dye happy je layan aku sampai tertido dalam kereta. syok sangat berjalan. pewh pewh. hahaha. masa pergi rumah dye puas jugak menganjing dye tapi malas menganjing beriye sbb takut kang kecil hati pulak . taknak main kecik2 hati sbb dah janji dalam hati nak berjimba puas2.



ha nampak tak muka aku happy ? biasalah happy dengan kawan. kalau dengan family lagi happy eceh2. 
so tu je lah nak cerita. korang take care ye cuti sem. love you all :)