semester break begin

hello julia in the house. haha. mesti pelik kan aku seronok gila nak mampus ni. gila kau aku tak seronok exam dah habis. haha. exam dah habis but i am still at Sepang. waiting for aisyah habis paper. other than that, my mom busy  like a boss lately ni. maklum lah ahli politik acah2 perdana menteri. k gurau je.

seronok woiii exam dah habis. nasib baik paper last tadi senang. eceh senang. tapi tetap ada susahnya sikit. boleh jugak aku buat dari aku termenung je kan. haha. habis lah zaman semester 4. cuti lepas ni gemuk kan badan. lepas ni balik Sepang semula dah tak muat nak masuk rumah sebab besar sangat haha.

cuti semester ni entah lah aku nak buat apa. sebab aku ni bukan nya jenis yg rajin sangat pn nak pergi cari kerja lah apa lah semua tu. tahu nak enjoy je . habiskan duit tu je lah yang aku tahu kan. haha. banyak misi aku nak jalankan cuti semester. first of all haruslah nak duduk bawah ketiak 23459 jam. haha. rindu gila nak mampus dekat mama dengan papa sebab dah lama tak balik. asal nak balik mesti tak lepas. LPPKP lah apa lah. perjumpaan lah itu lah ini lah.

tapi kan korang cuti semester pn takde lah best mana sebab mesti stress fikir result. aku takut lah nak tengok result nnt. masa exam sibuk baca takut tak boleh jawab. bila dah lega sebok nak fikir pasal result. haha. tu kehidupan seorang pelajar kan kan. lain lah kalau orang memang dah pandai tak payah nak risau pasal result dia. sah2 dah akan okay and maybe dean list lah kan. untung lah kalau sapa yang dapat dean list tu. hihi.

k apa lagi eh apa lagi nak cerita ek ? k mesti la cuti nnt rindu dekat kawan2. tpi nak buat mcm mne dah cuti kan. kena rehat kan minda. rehat lah sangat. k student UiTM selamat bercuti. jangan nakal2. byebye :)