hello baby

assalamualaikum semua. fuh bru 2 hari aku dekat rumah oh. hari pertama kemas bilik sendiri hri kedua kemas bilik adik2. sekarang baru lah aku dapat duduk. boring jugak lah bila duduk diam ni kan? ni lah masa nya jari aku nak menari dekat keyboard menaip apa yang aku rasa nak taip. hahaha. ajet nya lah kan ayat aku ni. hihi.

btw, korang buat apa cuti? bagi budak2 UiTM lah kan . sbb aku tahu budak UiTM je yang cuti. yang lain aku taktahu lah pulak kan sebab aku tak ambik tahu. aku tengah plan nak buat apa cuti ni. yang penting bukan menghabiskan duit okay. aku rasa mcm nak duduk rumah jadi budak baik. eceh bajetnya lah ayat aku ni kan.

kadang2 hidup kena ajet sikit. aku ni jenis perasan terlebih dan melebih. rindu budak rumah sebenar nya. adakah mereka rindu aku? haruslah dorang rindu. mana boleh tak rindu sebab aku ni ada lah mak joyah yang tak kan pernah kering air liur untuk membebel. seronok sebenarnya. walaupun kadang2 ada jugak gaduh manja2. omey2 kan ? aku gaduh sampai lari rumah sebab merajuk terlebih sangat. tacing lah katakan.

sekarang duduk kat rumah taktahu nak cakap dengan sape. nak tahu tak kenapa? sebab mama asyik busy memanjang. what to do lah kan kalau mama asyik busyyyyyyy je. tunggu lah lepas pilihan raya nnt baru lah ada masa nak bercerita dengan mama. ada jugak lah mama borak2 kejap. sebab tak boleh lama2 mama penat nak layan aku cakap. hihi.

apa lagi aku nak cakap eh ? aku sebenarnya nak cerita pasal budak rumah aku tapi takde masa lagi aku nak bercerita pasal mereka. maybe esok ke. korang tunggu okay. bagi yang membaca blog aku yang merepek ni lah kan. later i will update lagi. bye semua :)