My holiday

Ape yang best? entah. duduk rumah memang membosankan. Kalau masa dekat kolej memang asyik fikir rumah je. Kalau boleh tiap2 minggu nak balik. ha sekarang cuti dekat dua bulan. Ape boleh buat? habis kan beras kat rumah. Mintak keje macam haram jadah je. errrr~  hari2 buat aktiviti yang sama. Bangun pagi pegi beli barang balik sidai kain dan seterusnya sampai lah malam. oh sumpah bosan nak mampus. seminggu boleh lah tahan. Ni dah dekat sebulan ape pon tak boleh. Nk keluar papa asyik membebel mcm atuk2. geram nye. lambat lagi ke bulan 6 eh ? bulan 6 please cepat sikit. bila lah dapat pergi Singapore ni. Nak pergi bercuti kat sana. Mama plan nak pergi sana lah sini lah tapi dye pon busy dengan ape entah. Sumpah geram gila. nasib baik mama. ape lagi aku nak merepek. tak boleh ke bg cuti sekejap je ni lama nak mampus. boleh aku mati katak kalau duduk rumah lama sangat. nasib kakde takde. kalau ade mmg rumah ni tak mcm rumah sbb hari2 gaduh mcm anjing dengan kucing. memang tu lah hobi kami berdua. pantang jumpa. kadang2 tu baru jumpa 1 minit dah bertekak. lepas tu bila dah lama tak jumpa mula lah rindu bagai nak gila. konon lah rindu. janji rindu. takut aku kecik hati la teww. sebenarnye aku dengan dye kepala mcm batu. keras sangat. tapi dye tetap adik.
aku tengah cuti dye pulak sekolah. ape boleh aku buat. seminggu sekali je lah dapat jumpa. mmg mcm tu lah setiap kali aku baik cuti sem. sabar je lah. btw, mama, papa please bawak pergi bercuti. bosan :)