her

21 April 2012, aku bangun pagi2 semata2 nak pergi tengok adik perempuan aku yang senandung tu ambik anugerah. Well dah nama pon budak pandai. Tak boleh nak kata apa la. Sampai masa result PMR keluar papa pon tepuk dahi. HAHAHA. Macam kelakar pn ade sbb anak emas dye kan. Then what to do? Tak nafi memang dye pandai. Duduk rumah bukan nye baca buku pn. Tahu buat air liur basi je. haram jadah adik aku yang sorang ni.

nampak tak tu gambar poyo dye? aku yang over pegi ambik tempat yang senang nak snap. dye pandang camera pn tak. haram jadah. rasa nak sepak je lepas dye ambik anugerah. memang semua orang bangga dengan pencapaian. tipu lah kan kalau aku tak cemburu. gila lah kau. semua benda mintak dapat. aku pn dapat la jugak tapi takde lah macam dye. everything complete. tiap2 minggu mama papa pergi jumpa dye dekat hostel. gila tak cemburu aku. baju sekolah dah tak payah iron sendiri. memang best kan jadi budak pandai layan mcm puteri raja. kadang2 aku sendiri menyampah tengok orang layan dye mcm tu tapi nak buat mcm mane memang betul pn. dye layak dapat layanan mcm tu. 
nampak tu? okay memang cemburu gila nak mampus tengok apa yang budak ni dapat. btw, tahniah lah untuk kau sebab kau dah berjaya buat semua orang bangga dengan kau. nnt SPM buat yang terbaik tahu? Jangan tahu nak bercinta je. aku flying kick je kau nnt. senang cerita. senandung, aku sunyi lah duduk rumah sebenarnye bila kau takde. takde tempat untuk aku nak bergaduh  mulut. bila gaduh dengan kau memang best sebab aku yang sentiasa kalah. mulut kau lagi bisa dari aku. haram jadah kau ni senandung. aku memang suka marah kau kan ? tapi aku sayang kau. mcm tu ? kau tetap adik aku lah. marah mcm mne2 pn kau tetap adik aku okay. good luck untuk meneruskan cabaran seterusnya.