great day

sebenar nye benda ni dah lebih seminggu dah tapi aku nak malas nk post bosan pn ye. on  my birthday , faiqah and intan ajak keluar bagai memang dah plan pn nak keluar makan bla bla. suka sangat dapat keluar sesame kan pergi makan ? plan2 intan nak belanje makan2 tapi last2 faiqah yang bayar. selamat duit intan kankan? haha. lepas makan semua kiteorg semua pergi jenjalan kat pacific. dapat baju sehelai intan bayar. pew pew tak sangka intan nak belanja. pastu boring lah berjalan dalam tu bukan ade benda pn balik2 benda same je kan. faiqah ajak pergi photoshoot dekat KTM bagai tuh. pergi lah kan ? bukan pergi hari2 pn.


sweet kan kami . mase ni tengah tunggu makanan. lepak dekat Kenny jew. tu pn aku order benda yang haram jadah sumpah tk sedap gila. baik makan kat mamak. haha. tanok dah makan kat kenny. eceh.
meet my best partner Intan Mastura. eceh. bukan nye baru hari tu aku keluar dengan dye. boleh kate tiap2 minggu ade je benda yang kiteorg buat. mesti nak jugak keluar walaupun lepak dekat mamak kat kedai bf 
intan. MUAHAHAH. joking :)


AT STATION KTM MENTAKAB
aku dengan intan mmg tak boleh jumpa camera . mmg tu lah jadi nye. nmpak kan permainan kami ? kesian faiqah jadi photographer kami :) sayang aok faiqah.
haha . terserlah kat situ intan katik mcm aku jugak . HAHAH. comel je kan intan ? intan mcm adik faiqah je . sorry tan gurau je





bapak sweet nye kan kiteorg ? hahaha. thanks la sbb belanja saye dan sebagainye. hari paling indah. eceh sewonok nye. kite sayang awk semua .