people around me


gembira bila tengok orang yang kita sayang bahagia mcm ni kan? belum bersedia untuk keluar mcm ni. tak macam dulu. biarkan la mereka bahagia tanpa aku. untuk ape ? dengan ape yang aku nampka benda yang sungguh menyakitkan. terima kasih mohd firdaus sbb bahagiakan mereka. kau seorang lelaki yang baik dari hujung rambut sampai hujung kaki kan ? aku tahu kau mampu buat mereka bahagia tanpa aku. Alasan yang kau bagi selama ni cukup kukuh untuk aku terus berdiam diri mcm ni. ya aku cemburu dengan semua ni. aku rasa nak menangis bila tengok gamba ni. tapi ape mampu aku buat? aku selalu cakap *what goes around comes around. Jadi aku mampu senyum dengan semua ni. Semua orang berhak sakit hati dan semua orang berhak berkecil hati. dah lame kita tak jumpa mcm ni. dah lame sgt. tapi maafkan aku. ape yang dah jadi tak mampu untuk aku berhadapan dengan korang semua. 
note for mohd firdaus: please take care of them for me :) i love them more than everything